socialmediaqueen 2010.11.06. 19:52

Túró Rudi vs. Social Média

 

 

Létezik egy természetes harmónia a csokoládé és a túró között, azt hiszem ez az oka amiért 3tól-1oo éves korig él- hal midenki a Túró Rudiért.

Erre jöttem rá, miközben Gurumat majszolva konstatáltam, hogy bizony-bizony a legnagyobb magyar FaceBook odallal rendelkező brand.

 

És, hogy miért fontos ez?

 

Éppen ilyen kémia van a startup cégek és a social média között is. Vállalkozások lesznek ismertek a közösségi média által, még az előtt, hogy online megjelenésük weboldalhoz kapcsolódna. A Social Média csodálatos lehetőséget biztosít Startup-oknak, hogy megjelenjenek nagy Brand-ekkel szemben. A vásárlók elérése még sosem volt ilyen egyszerű.

 

Létezik valami ellenállhtatlan, valami lenyűgöző a Túró Rudiban és már azelőtt tisztában vagy ezzel, hogy beleharapnál. A Social Média egy igen hasonló dolog. Közösségi média csatornádon a legizgalmasabb dolog a kommunikáció, kapcsolatépítés lesz. Esélyt adva azok számára is,akik az élő találkozásokon nem tudnak teljesen kibontakozni. Ilyen vagyok én magam is..Megfelelni, lenyűgözni, kielégíteni, jól válaszolni..Ez mind- mind stressz tényező. A közösségi médiában mindez magabiztosabban létrejöhet.

 

Ahhoz, hogy jól használd a közösségi csatornákat, mindenek előtt nem árt ha az összes csatorna a Te brand neveden fut.

 

A következő lépés pofonegyszerű: találj embereket, akik kíváncsiak Rád. Azt hiszem a legjobb kezdés ha körülnézel a kedvenc blogjaid, twitter követőid tájékán. Megtaláltad azokat, akik szenvedélyesek, érdekeltek a témádban! Lépj velük kapcsolatba. Az elszántságod, a tudásod a brand-eddel kapcsolatban felkelti majd más hasonszőrűek érdeklődését is. Kialakítani a közösségedet a túró a rudiban! A lényeg, az értékes része annak amiről az online világban szólsz.

 

Hogy folytassam a Túró Rudis hasonlatot, a közösséged figyelmének megtartása a csoki réteg a túró körül.

 

Fogadni mernék ha TE aki olvasol egy startup vagy, vajmi kevés időd van lekötni bármilyen közösséget, csoportot. Azzal vagy elfoglalva, hogy kioszd a munkát, felügyeld az embereket.. Holott a közösségi média remek kikapcsolódást nyújt, (épp mint a Túró Rudi ) hogy felfrissítsd az agyad, hogy  magadhoz édesgess 1-2 értékes ügyfelet.

 

 

 

A legokosabb dolog értékes kapcsolatokat hozzáadni a brand-edhez miközben építed és mindeközben saját magad is építed, alkotod! Zseniális megoldás!

 

Élvezd a közösségi médiát és ne félj attól ha nem látsz minden tweet-et. Légy őszinte, légy átlatható!

Szeresd úgy, mint a Túró Rudit.

És még egy gondolat a Túró Rudiról.....Lovemarks.

 

 

Címkék:média brand social media facebook startup túró rudi kapcsolatépítés közösségi lovemarks Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://socialmedia-supperclub.blog.hu/api/trackback/id/tr412429083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása