Jelentkezz be! Te vagy a polgármester! Kitúrtak a polgármesteri poziciódból! Új jelvényt szereztél!
Mi köze van mindennek az üzlethez? Mit gondolsz te mint kis vállalkozó számításba kell venned olyan geo-lokalizációs eszközöket, mint a Foursquare? Jöhet a kérdés jogosan.
(Én is ezt kérdeztem mígnem egy nagyon érdekes cikket találtam LindyT-nél, amit most az Ő engedélyével szeretnék veletek megosztani!) Köszönöm Lindy!
Akár egy étteremlánc tulajdonosa vagy Seattle-ben (vagy Budapesten) vagy egy kicsi pékség tulajdonosa Isaquah-ban (vagy Szegeden) a vásárlóid egy részét az okostelefonok révén is megtalálhatod. Azon vásárlók száma, akik izgatottan érkeznek az üzletedbe és adják hírül barátaiknak, hogy hol tartozkodnak éppen egyre inkább nő.
A P.C.C. Natural Markets egy Seattle-i organikus élelmiszereket forgalmazó cég, arra lett figyelmes, hogy friss 4sq júzerek érkeznek az üzletükne egyetlen hétvége alatt. Elkezdték vizsgálni honnan és miért jönnek ezek a felhasználok.
'A 4square dashboard használatával jöttünk rá arra honnan ez a sok új vásárló. Egy organikus fánk reklámot mutattak be a tévében.' meséli Ricardo Rabago a cég közösségi médiával foglalkozó vezetője.
Mr. Rabago bízik abban, hogy ezen új marketing eszköz nagy segítség lesz abban, hogy felkészülhessenek a vendégek érkezésére és különleges ajánlatokkal vissza tudják őket csábítani. -mondta ezt annak tudatában,hogy a Foursquare új eszközöket mutatott be az üzleti szektor részére.
Abban az esetben ha üzletedet a vendégeid szeretik és odavannak az áltad nyújtott szolgáltatásért, biztosan szívesen megosztják élményüket barátaikkal, közösségi kapcsolataikkal és akár gyémántba foglalva is emlegethetik vállalkozásod!
Add a Foursquare moitoring funkcióját a többi közösségi megjelenésedhez. Figyeld, hogy milyen gyakran jelentkeznek be hozzád a Foursquare-ről. Nézd meg a profiljaikat, olvasd el a véleményezéseiket, különböző üzletekről és szólítsd meg őket Twitteren keresztül, megköszönve nekik tevékenységüket.
Megköszönni azon szándékukat, hogy üzletedet megosztották másokkal a legkevesebb amit megtehetsz!
A legtöbb esetben azok az emberek, akik a Foursquare-t és más helymeghatározó eszközt használnak egy külön fajt képeznek. Ezek azok az emberek akik nagy valószínűséggel:
1., Már kapcsolatban állnak veled más közösségi platformokon, mint a Twitter, Facebook, blogok és egyéb forumok
2., írtak már véleményt a Google Places-en, a Yelp-en
3., Már meséltek barátaiknak, családjuknak, közösségi kapcsolataiknak a termékedről, szolgáltatásodról
Tanuld meg meghallgatni a beszélgetéseket, melyek online történnek és a TE üzletedről szólnak. Kezdetnek menj fel a Foursquare-re és keresd meg a saját üzleted!
Kattints a jobb felső sarokban lévő narancssárga szalagra, amin ez a kérdés áll: Te vezeted ezt a helyszínt?
A Foursquare nagyszerű dashboard-ot biztosít cégek számára, amelyek segítik a könnyebb megértését és megismerését azoknak, akik hozzád térnek be.