socialmediaqueen 2010.10.25. 21:59

Foursquare, vásárlóbarát helymeghatározó

Jelentkezz be! Te vagy a polgármester! Kitúrtak a polgármesteri poziciódból! Új jelvényt szereztél!

Mi köze van mindennek az üzlethez? Mit gondolsz te mint kis vállalkozó számításba kell venned olyan geo-lokalizációs eszközöket, mint a Foursquare? Jöhet a kérdés jogosan.

(Én is ezt kérdeztem mígnem egy nagyon érdekes cikket találtam LindyT-nél, amit most az Ő engedélyével szeretnék veletek megosztani!) Köszönöm Lindy!

Akár egy étteremlánc tulajdonosa vagy Seattle-ben (vagy Budapesten) vagy egy kicsi pékség tulajdonosa Isaquah-ban (vagy Szegeden) a vásárlóid egy részét az okostelefonok révén is megtalálhatod. Azon vásárlók száma, akik izgatottan érkeznek az üzletedbe és adják hírül barátaiknak, hogy hol tartozkodnak éppen egyre inkább nő.
 

A P.C.C. Natural Markets egy Seattle-i organikus élelmiszereket forgalmazó cég, arra lett figyelmes, hogy friss 4sq júzerek érkeznek az üzletükne egyetlen hétvége alatt. Elkezdték vizsgálni honnan és miért jönnek ezek a felhasználok.

 

'A 4square dashboard használatával  jöttünk rá arra honnan ez a sok új vásárló. Egy organikus fánk reklámot mutattak be a tévében.' meséli Ricardo Rabago a cég közösségi médiával foglalkozó vezetője.

 

Mr. Rabago bízik abban, hogy ezen új marketing eszköz nagy segítség lesz abban, hogy felkészülhessenek a vendégek érkezésére és különleges ajánlatokkal vissza tudják őket csábítani. -mondta ezt annak tudatában,hogy a Foursquare új eszközöket mutatott be az üzleti szektor részére.

 

Abban az esetben ha üzletedet a vendégeid szeretik és odavannak az áltad nyújtott szolgáltatásért, biztosan szívesen megosztják élményüket barátaikkal, közösségi kapcsolataikkal és akár gyémántba foglalva is emlegethetik vállalkozásod!

 

Add a Foursquare moitoring funkcióját a többi közösségi megjelenésedhez. Figyeld, hogy milyen gyakran jelentkeznek be hozzád a Foursquare-ről. Nézd meg a profiljaikat, olvasd el a véleményezéseiket, különböző üzletekről és szólítsd meg őket Twitteren keresztül, megköszönve nekik tevékenységüket.

 

Megköszönni azon szándékukat, hogy üzletedet megosztották másokkal a legkevesebb amit megtehetsz!

 

A legtöbb esetben azok az emberek, akik a Foursquare-t és más helymeghatározó eszközt használnak egy külön fajt képeznek. Ezek azok az emberek akik nagy valószínűséggel:

1., Már kapcsolatban állnak veled más közösségi platformokon, mint a Twitter, Facebook, blogok és egyéb forumok

2., írtak már véleményt a Google Places-en, a Yelp-en

3., Már meséltek barátaiknak, családjuknak, közösségi kapcsolataiknak a termékedről, szolgáltatásodról

 

Tanuld meg meghallgatni a beszélgetéseket, melyek online történnek és a TE üzletedről szólnak. Kezdetnek menj fel a Foursquare-re és keresd meg a saját üzleted!
Kattints a jobb felső sarokban lévő narancssárga szalagra, amin ez a kérdés áll: Te vezeted ezt a helyszínt?

 

A Foursquare nagyszerű dashboard-ot biztosít cégek számára, amelyek segítik a könnyebb megértését és megismerését azoknak, akik hozzád térnek be.
 

 

Címkék:helymeghatározó foursquare 4sq lyndit Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://socialmedia-supperclub.blog.hu/api/trackback/id/tr112399125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása