socialmediaqueen 2010.09.12. 18:56

Vasárnapi buborék 2o1o. o9. 12.

Mostanság kevés időm és energiám marad az írásra. Sok a tennivaló. Nem, nem panaszkodom, egyáltalán nem, csak sajnálom. Jobban kéne beosztanom ezt  kevés 24 órát, amivel rendelkezünk egy nap.

Ugyanis én hiszem, hogy mindenkinek arra van ideje, amire szeretné. Bepótoltam olyan dolgokat, amit már rég kellett volna. Időt töltök a családommal. És mindhogy édes drága nagyapám 85. éves lett még az ebédet is főztem. Anyukám nagyon édes volt mert sokat segített és a rokonság minden tagját megetette. Remélem nem bánják. :)

Én személyszerint az almáspite készítést élveztem a legjobban. Rájöttem, ez bizonyára valamiféle perverzió nálam, de nagyon beindulok a sütéstől..

Ma megnéztem Coco Chanel című filmet. Bárki bármit mond, engem meggyőzött. Elkapott a hangulata a filmnek. Lehet az idő is segítet benne, ki tudja.

 

A vasárnapi programom általában az, hogy reggelente minden zenés tehetségkutatót végignézek a YouTube-on. Kezdve az angol XFactor-ral, majd a magyarral és végül a Megasztárral. Mindig találok valakit, aki valamiért lázba tud hozni. Most egy eszeveszett érzékihangú lány. Egyszerűen teljesen elvarázsol. napokig tudnám ezt hallgatni.

 

 

Egyszerűen megáll a levegő!!

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://socialmedia-supperclub.blog.hu/api/trackback/id/tr782291187

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hallelujah: X-Faktor vs. Megasztár vs. Nagyvilág 2010.09.13. 11:41:51

A kertévék nagy csatájának köszönhetően mostanában az is megismerkedhetett Leonard Cohen nevével és legfőképp a Hallelujah c. számával, aki azelőtt nem is hallott róla. Hát most itt az alkalom, hogy összevessük, melyik műsorban adták elő jobban, és hog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása