socialmediaqueen 2010.08.30. 14:03

Nők és a Social Média, avagy hogyan célozd meg a gyengébb nemet..

A Kedvesemmel egy internetes forumon találkoztam, a külföldi barátaimmal közöségi oldalakon tartom a kapcsolatot, nekem fontos az internet!!!! ÉS neked?


Azon gondolkoztam a hétvégén, vajon csak engem tud ennyire rabul ejteni az internet és a közösségi site-ok, vagy más nőnemü lények is így vannak ezzel? Elkezdtem keresgélni a neten és találtam 1-2 érdekes infót.

 


 

 

 

Tudtad, hogy felmérések kimutatták, hogy több NŐ használja a közösségi oldalakat, mint férfi? A Twitteren például majdnem 60%ban Nők csiripelnek és a MySpace-t is kb. 65%ban Nők használják.
Ezekből az eredményekből tisztán látható, hogy a reklámok a Nőknek fog szólni (már most is a nagy többsége nekik szól). Ami azért nem biztos, hogy jó. Emlékezzünk csak arra az időre, amikor nőtársaink az egyenjogúságért harcoltak. Mi lett a vége? Munkamániás nők, akik nem tudnak egy háztartást elvezetni és pelenkareklámon zokogó férfiak! Jól van ez így kérem szépen?NEEEEEM!
 No, persze nem azt mondom, hogy Kedves Férfiak, mától üssétek-, verjétek az asszonyt. Én annak örülnék, ha a dolgok EGYENSÚLYban lennének. Mindenből egy kicsi mindenkinek.

 


Vissza a nők és a reklámok világhoz: Tudjátok, miről beszélgetnek, post-olnak, kommentelnek a Nők az interneten? Tisztában vagy azzal, ez hogyan befolyásolja termékedet?


A Nők több mint 60%a beszél fogyasztási cikkekről, szolgáltatásokról. Gondolom, nem szükséges kiemelnem mi az amiről leginkább szeretnek csevegni???!!!! Igen, igen, pontosan: szépségápolási termékekről, szolgáltatásokról. De a gyakran feljövő témákhoz tartozik: utazás, éttermek, mozi, zene, szórakozás. A legjobb helyzetben e tekintetben az FMCG ipar van, úgyhogy kedves marketingesek hajrá!!!! :)


Azoknak, akiknek tudják hol is kezdjék itt van némi segítség:
Először is néz meg nagyobb oldalakon, csoportokban, fórumokon miről beszélnek a Nők.  Ez segíthet abban, hogy összekapcsold a saját termékedet, szolgáltatásod az aktuális igényekkel.
Értelemszerűen a legaktívabb oldalakon érdemes hirdetni. Ezek a hirdetések olykor- olykor pénzbe kerülnek, de azt hiszem olyan összegről van szó, ami igazán megéri. ;)
Csinálj Fan Page oldalt és légy AKTÍV rajta. post-olj fotókat, infókat, linkeket.

Használd a niche közösségi oldalakat, mint Xing, Linkedin, Jigsaw, CafeMom, TwitterMoms...
NICHE: A Niche kifejezést olyan szűk, jól körülhatárolható speciális piacokra értjük, amelyekre kevésbé esik fókusz, tehát a nagyvállalatok kevésbé céloznak meg. Egyszerűbben megfogalmazva a Niche marketing egy jól meghatározott piaci szegmens, a piaci rés kihasználása.
Tanulmányozd az oldalakat és csoportokat szabottan tedd meg ajánlásod. Azt hiszem egy jól kitalált kampánnyal ezeken az oldalakon azért könnyebb helyzetben lehetsz.. Te mit gondolsz?


A hagyományos hirdetések helyett találj ki versenyeket, programokat, akciókat, amelyekkel könnyen kapcsolatba tudsz lépni a Nőkkel, kérd ki véleményüket, olyan témában amit aztán össze tudsz kötni az általad kínált szolgáltatással.


Végső soron azt tudom mondani gondold át a Nők jelentőségét az interneten, fedezd fel szokásaikat, szükségleteiket. Találd meg a módját, hogyan tud a TE vállalkozásod segíteni rajtuk és máris kész a tökéletes üzlet. Pofonegyszerű.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://socialmedia-supperclub.blog.hu/api/trackback/id/tr542258765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása