socialmediaqueen 2010.08.28. 00:36

Social Marketing alap- TARTALOM


 Gondolkoztál már azon, hogy a televízió, rádió, internet előtt, hogyan ajánlották termékeiket, promotálták szolgáltatásaikat a kereskedők? Mikor ezen területen kezdtem kutakodni, egy dolog biztossá vált számomra, az alapvető szabályok mit sem változtak az évek során, mindössze csak a kommunikációs csatornák alakultak át. TARTALOM. Gondolok itt a marketing alapjára. Kell, hogy legyen egy jó tartalom, mondanivaló. 

Manapság száz és száz különféle módja van annak, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat (néha- néha már), lenyomjuk a vásárlóink torkán. Az alap azonban ma sem más, kell egy jó tartalom, ami felkelti az érdeklődést és jó esetben emberek ezreit készteti megosztásokra.

Fontos, hogy mindig legyen egy jó ok, aminek okán írsz. A homályos, ködös írások, melyek nem szolgálnak valódi tartalommal, csak elpocsékolt idő, ráadásul mint már korábban említettem igen ártó is lehet. Tehát mindig legyen egy jó téma, amiről írhatsz. :)

 

 

Mielött neki ülsz megírni életed legsikeresebb bejegyzését, írj egy tervet. egy tematikát ami végig fogja követni az írást. Egy jó csataterv látható eredményekhez vezet majd. Olvasóid nem csak egy nagy csomó betühalmazt fognak látni mire a cikk végére érnek, hanem egy jó bejektetést amiért érdemes a TE termékedre, szolgáltatásodra odafigyelni.

Ez hogy hangzik?

Az írásaid ne reklámok legyenek és szépen kérlek kerüld a kliséket. Légy kompetens, kreativ. A tartalom csak egy része az értékesítésnek, nem maga az értékesítés. (Remélem érthető a különbség.) Sok száz rosszul elkészített bejegyzést olvastam már, hidd el valóban elkeserítő, amikor egy marketing veztő minden egyes mondatnál kizárólag a saját legjobb, legolcsóbb, legbiztonságosabb, blablabla termékében tud gondolkodni.

Ébresztő! Szemellenzőt le!

Gondolkodjunk inkább úgy, hogy a jó tartalom az első lépés egy sikeres üzlet létrejöttében. Egy jó tartalom dolga, hogy figyelemfelkeltő legyen, hogy lekösse az olvasó figyelmét, hogy felhívja a figyelmet arra a termékre, szolgáltatásra amivel foglalkozol. A jól megválasztott tartalom egyenes út lehet a vásárló pénztárcájához. 

Jól figyeld meg a téged olvasók reakcióit és reagálj rájuk minden esetben, ne hagyd figyelmen kívül a negatív vélemény íróit sem. Ne feledd a te írásod, a 'te' gyereked, mindig TE vezesd a beszélgetéseket. Azonban ne feledd, az írásaid célja a brand-ed népszerűsítése, ne engedd, hogy 1-1 ember megossza hálozatod tagjait.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://socialmedia-supperclub.blog.hu/api/trackback/id/tr592253533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása