Amikor videómegosztó oldalról beszélünk, mindenkinek a YouTube ugrik be érthető módon. Okos marketingesek már korán felismerték és használják, az oldal által kínált óriási üzleti lehetőségeket. A YouTube egy rendkívül jó csatorna ahhoz, hogy forgalmat generáljunk nagyobb látogatottságot, folyamatos figyelmet tartsunk fent, a figyelmet a termékünkre összpontosítsuk. Ezt nevezhetjük: Youtube marketingnek.
Az Old Spice csinált nem olyan rég egy kampányt, hihetetlen sikerrel:
Jelenleg a 2 videót több, mint 3o.ooo.ooox töltötték le és megduplázodott az eladásaik száma az USA-ban,.
Mint ezt a videót is millióan látják, osztják meg a világ különböző országaiban. Ha egy jó videó kerül fel a ZouTube-ra az emberek nagyrésze azonnal megosztja és útnak indul a CSODA...
Fontos része az alkotásnak, hogy a videó kreatív, szórakoztató, kliségtől mentes legyen, DE mindenképpen a termékedre hívja fel a figyelmet. Az Old Spice reklám nem az olcsó kategoriába tartozik, de lehet csinálni olcsóbb filmeket is.
Mindenképp muszáj szót ejtenem a Hell Pizza (USA) zseniális kampányáról is, bár ők sem az olcsóbb filmekben utaznak. Mégis brilliáns megoldás született. Gyakorlatilag egy YouTube-os videójátékot hoztak létre, amelynek akár Te is részese lehetsz! Vigyázz, ha 1-1 rész végén rosszul döntesz, kezdheted a szállítást elöről.
Nézd meg:
Ahhoz azonban, hogy a videóid a megfelelő 'kezekbe' kerüljenek fontos néhány dolgot figyelembe venned.
Írd be a YouTube keresőbe azokat a kulcsszavakat, ami a Te témáddal kapcsolatos. Használd azokat a kulcsszavakat amelyekkel könnyen megtalálhatnak téged is. Érdemes egyébként a gyakran használt szavakat beletenni és olyan 1-2 ritkábban használt kulcsszót ami kifejezetten a Te tevékenységeddel kapcsolatos.
A videód címe legyen könnyen megjegyezhető, egyedi és nemárt ha kíváncsiságot kelt már első látásra. Ugye milyen egyszerű?