socialmediaqueen 2010.08.26. 14:10

Tippek, trükkök a FaceBook használóinak avagy hogyan csináljuk jól.

 Azt hiszem nem árulok el titkot azzal, ha kijelentem: a FaceBook a legerősebb közösségi oldal ebben a pillanatban a világon. Több, mint 5oo millió felhasználóval óriási lehetőséget nyújt az okos üzleteknek.

Nézzük meg, mi az amivel hatásos lehetsz ebben a versenyben.

Először is nézd meg melyik oldalak csinálják a legjobban és tanuld el tölük a technikát a saját szád ízére igazítva.

Az első legegyszerűbb dolog: vidd a Facebook-ot a saját honlapodra. Szerintem is ez az egyik leghatásosabb módja annak, hogy széles körben megismerjék a szolgáltatást amit nyújtasz.

"This can be one of your most powerful tools for improving your brand awareness,” - Jesse Stay, több Facebook könyv írója.

Az egyik legegyszerübb módja ha LIKE BOX-ot telepítesz a honlapodra. Minden szükséges információt megtalálsz itt: developers.facebook.com/

Ebben a nagyon okos kis 'dobozban' futnak a kommentek, a rajngóid számát is láthatod, sőt fotóit is..

Ha az első lépéssel megvagyunk meghetünk tovább. Probáld ki a Facebook egyáltalán nem drága hirdetéseit. Naponta több millióan!!! látogatnak fel, beszélgetnek barátaikkal miközben a TE hirdetésed látható! Pontos információt tudsz kapni arról kik kattintanak a hirdetésedre, honnan teszik ezt, milyen korosztályból.

 

 

Kell ennél több? Pontosan be lehet  állítani mennyit szeretnél naponta elkölteni hirdetésekre és mennyit összesen. Az egész borzasztóan egyszerű. :)

A legjobb ezekben a hirdetésekben, hogy abszolut célközönségre szabható.

Képzeld csak el, hogy meglátod amint ismerősöd erre a hirdetésre mutat. Mert ezt is be tudod a hirdetésekben állítani!!! Szerintem órási!! :) Bevonhatod a célközönséged ismerőseit, hogy a hirdetésed még cool-abb legyen! Hogyan? Hát így:

Amikor beállítod a hirdetési opcióidat vedd figyelembe a 'Targeting' pontot. Ebben láthatsz egy olyat, hogy több részlet bemutatása. Itt látni fogod a 'connection on Facebook' lehetőséget, ebben pedig a 'Friends of connection' opciót. Ahhoz, hogy ezt a lehetőséget használni tudd, fontos, hogy TE légy az admin a PAGE oldaladnak.

 

 

Az emberek szeretik tudni miért is jó ha a csoportod tagjaivá válnak. Adj nekik vicces, mókás válaszokat. Legyen egy jó, igazán jó ajánlatod nekik.

Itthon Mini Bár csinált egy egész jó akciót. Minden-azt hiszem- 1ooo. like-oló egy vacsorameghívást kapott.

 

Tartsd fent a folyamatos érdeklődést azáltal, hogy cool lehetőséget kínálsz fel az oldaladhoz csatlakozni kívánoknak. Szintén csábító ajánlat lehet az is ha időröl időre felajánlod a csoportodhoz csatlakozóknak, hogy a céged egy magas vezetője válaszol a rajongók által leginkább érdekelt kérdésekre..  Kösd le őket, kérd meg, hogy post-olják ki a számukra legkedveltebb termékedet, és hidd el boldogan megteszik majd.

 

Készíts videót és tedd közzé. Használd azt mint egy titkos fegyvert! Miért titkos? Nos, bármikor amikor a videót megnézi egy még nem tagod, láthat a sarokban egy kicsiny gombot: LIKE :) Amint ráklikkel máris eggyel több tagod van! Szuper, nemde? Ahhoz azonban, hogy a videót like gombbal legyen ellátva a videót a facebooka kell feltölteni.

 

To take advantage of this feature though, you’ll have to upload the video file onto the Video Tab inside Facebook (not link to a YouTube video),”  Ekaterina Walter, social media strategist for Intel.

 

 

 

Használd az FaceBook oldalad, mint egy találkahely, azonos gondolkodású embereknek.

Vond be az oldalad aktív működésébe tagjaidat, kérdezz tőlük, ajánlj nekik, kérd ki véleményüket. Engedd meg nekik, hogy a Te oldaladon beszélhessék meg nézőpontjukat adott témákkal kapcsolatban. Persze nem árt ha ezen témák, kapvsolodnak a TE tevékenységi körödhöz. Mert hosszútávon, ők leszek a leglelkesebb vásárlóid.

Kevin Robers a Saatch & Saatchi WorldWide CEO-ja jut eszembe, aki megalkotta a LOVEMARKS-ot. "A titok nyitja a titokzatosságban, az érzékiségben és a meghittségben keresendő. Kultuszmárka akkor születhet, ha elkötelezzük magunkat a létrehozásuk mellett - ez a márkák jövője."

Mindenki szeretett volna iPhone-t mikor az megjelent, mert ha iPhone-od van azt, üzenetd a világnak, laza vagy, modern és kreatív. Elkötelezted magad a brand felé. Lovemarks.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://socialmedia-supperclub.blog.hu/api/trackback/id/tr652249555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása