Az előzö írás arról szólt, hogyan alakul át egy történet és kezde el élni saját életét. Tudom, tudom Kedves olvasó majd' megöl a vágy, hogy folytassam!
Íme a folytatás: ÁLLJ!ÁLLJ! ÁLLJ! Várjunk csak egy pillanatot!! Mielőtt folytatnám, miért is jó ez nekünk? Tényleg miért is jó???
Elmondom. Képzeld csak el, hogy olvasol egy mesebeli sztorit például arról, hogy egy ismeretlen tervező forradalmi ötlettel házat épít egy szegény családnak. A költségek az ötletnek köszönhetően elképzelhetetlenül alacsonyak, a család anyagi körülményei rendeződnek. Egy napon a férj fotókat tesz fel erről a házról saját történetével együtt valamelyik közösségi oldalra. Ahogy az ídő múlik, a történet a fotókkal behálózza a netet, minden alkalommal, mikor meglátod a fotót eszedbe fog jutni a család története és ha a férj elég ügyes volt, és ha a történettel össze tudsz kapcsolodni, TE is éppen ilyenre vágysz majd. A feltalálónak rengeteg munkája lesz és sikeres vállalkozása. És az egész egy segítségnyújtssal kezdődött.....
Azért fontos egy jó sztori, mert a történeteid által tudsz kommunikálni a veled kapcsolatba lépőkkel. A te történeted osztják meg, az ad inspirációt, ötletet újabb csodák megalkotásához!! Bizony, bizony komoly dolgok ezek.
Él egy fantasztikus fiatalember, akinek filmjét erősen ajánlanom naponta legalább egyszer.. engem és még valószínüleg sok más embert szintén gondolkozásra birt. Nézd meg:
Huh, letörölted a könnyeket? És felhívtad azokat az embereket akik fontosak számodra? Akkor vissza az üzlethez:
Határozd meg mi az amiről írni szeretnél. Az én esetemben ez elég egyértelmű, azt hiszem, remélem... (a francba, még mindig marhára izgulok!) Hogy az érdeklődés középpontjába legyél érdemes olyan témát választani ami foglalkoztatja az embereket, kapcsolatban áll az általad képviselt szolgáltatással, termékkel.
Én például rengeteg cikket, forumot post-ot olvasok az interneten social média területen, mert érdekel és mert hiszem, hogy segíteni tudja a te munkádat és az a munkámat jobban, mint a régivágású értékesítés, kapcsolatépítés.
' Give VALUE first'- Jeffrey Gitomer
Találj a tevékenységeddel kapcsolatos írásokat, cikkeket és oszt meg a saját oldaladon. Nincs jobb marketing a világon, mint amikor az emberek saját élményeiket mesélik el a TE brand-eddel, termékeddel kapcsolatban. Légy felkészülve arra is, ha olyan írással találkozol, ami nem éppen kedvező Rád nézve. Mindig higgadtan és okosan cselekedj, de mindig reagálj ezekre.
Használd a szövegeidben mások által érdekesnek vélt elemeket. Az emberek szeretnek azonosulni, szeretnek bepillantást nyerni mások életébe. És azt hiszem nem kell külön kiemelnem, hogy ez milyen pozitív kihatással lehet az általad képviselt termékre. :) Gondold csak végig, hány különböző platform létezik.. Itt egy térkép, láss csodát!
Olyan sztorikról számolj be, amibe könnyedén belevonhatod a téged olvasókat.A social media egy tökéletes platform ehhez. Miután bizonyos oldalakon a post-ok, kommentek karakterszámban limitált, mindig légy tömör, kreatív. Épp csak annyit közölj, hogy az érdeklődést felkeltsd és még többet akarjanak belőled. Mint ahogy Te is vágysz egyre több és több infóra Tőlem!
Könnyen megosztató legyen a mondandód! Az egyik sikerpontja ezen oldalaknak, hogy az írások gyorsan sok emberhez el tud jutni. Te megosztod, a barátod is megosztja így 2 klikkel akár 1ooo emberhez is eljuthat az írásod. Azt hiszem innentöl pedig nem kell elemeznem, mekkora nézettségre tehetsz szert.
Apropó! Te megosztoddad már a cikkemet? Gyerünk! Engedd útjára... :)