socialmediaqueen 2010.08.24. 17:40

Minden kezdet nehéz....

 Blogozni csak akkor szoktam ha valami érdekes hirt találtam (kedvenceim: appleblog, adrenalin, digitális marketing) ... És most eljött az idő, hogy a saját oldalt kezdek.. Izgulok mitagadás. De itt az idő, hogy én is elkezdjem. :)

Nagyon-nagyon érdekel a 21.sz. új marketingje, a social media marketing. Végre egy olyan lehetőség, ahol nem a pénz dönti el ki/ melyik termék lesz sikeres, hanem kreativitás!! Bravó! Persze, persze a kerativitásnak eddig is hatalmas jelentösége volt, DE hála a közösségi oldalaknak egy jó ötlettel, gyakorlatilag ingyen bárki ki tud tünni. Már nem kell a város a nyakadba venni, hogy ügyfélt találj, és nem kell tukmálni a termékedet!! Hurrá, Hurrá vége a kéretlen telefon hívásoknak, ahogy ezt Sales Istenem, Jeffrey Gitomer is elmondja itt:

 

 

Igen, igen Jefrrey!! A hideghívásoknak vége!! Egy éra lezárult! Hurrá! Érdemes rápillantani az oldalára! www.gitomer.com

Én is dolgoztam hideghívásos technikával. Szerettem. Rettenetesen jó érzés mikor egy magas pozicióban lévő ügyféltől e-mail érkezik: igen, kell a szolgáltatás!!! Jupppi, összejött az üzlet! Csak az odavezető út volt nayon kínkeserves.. Veszekedni a titkárnővel, megértetni a recepciósal, hogy akit keresek márpedig ott dolgozik a cégnél... És mikor végre bejutsz a DECISION MAKERhez közli Veled, hogy 2 perced van, mert rohan egy meetingre!!! Bravó! most légy Kreatív! Apropó meetingek, hogy lehet, hogy minden közép- és felsővezető 9-16ig MINDENNAP meetinggel? Miééééért? Mindegy ennek a korszaknak, mint már fent említettem vége!!! Jöhetnek a kreatív ötletek.

Remélem tudok Neked érdekes hírekkel, gondolatokkal szolgálni. És azt is nagyon remélem, hogy post-jaitokkal mindig nagyon elfoglaltok engem!

KALANDRA FEL!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://socialmedia-supperclub.blog.hu/api/trackback/id/tr12244372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása